TERKINI : KEKASIH IBU DERA ANAK KECIL HINGGA MATI. FOTO YANG SANGAT MENGERIKAN !! IBU GILA APA. TENGOK MUKA PUN MEMANG DAH TAU JAHAT !!

ibu Biar Anak Didera kekasih sendiri Hingga Maut | Adnan Al Ghazali 2 tahun, seorang kanak kanak yang menjadi mangsa keganasan oleh kekasih ibunya sendiri.

Dalam kejadian yang berlaku selasa 15.11.2015 pelaku telah memukul mangsa dan mengurungnya dalam almari sebelum membunuhnya dengan mendakap kerana di anggap terlalu nakal.
Lebih menyedihkan, lelaki itu mendera kanak kanak malang berkenan di hadapan ibunya sendiri dan dibiarkan tanpa sebarang belas kasihan.

Ketika mayat ditemui, seluruh badan kanak kanak berkenan di dapati lebam dan membiru, manakala mulutnya dan hidungnya mengeluarkan darah.

Pelaku yang ditahan berkata, ibu mangsa sering meluahkan perasaan mengenai sikap anaknya yang terlalu nakal semenjak mereka menjalin cinta pada 2 bulan lalu.

Ia juga menjelaskan bahawa ibu mangsa tidak mempunyai suami, suaminya meninggalkannya semasa mangsa masih berada dalam kandungan.

Walaupun sedemikian, polis juga terpaksa menahan ibu mangsa, kerana membiarkan aksi biadap yang dilakukan kekasihnya itu.

Menurut bedah siasat, mangsa mati akibat kehabisan oksigen dan kecideraan bahagian dalaman otak, dipercayai mayat mangsa disimpan dalam almari selama 2 hari sebelum ditemui oleh ahli keluarganya yang lain.
Selain itu mangsa di anggap oleh ibunya pembawa malang , kerana hamil di luar nikah, ibunya mengaku dia mengetepikan perasaannya hanya kerana ingin balas dendam kepada bekas suaminya yang meninggalkannya dalam keadaan mengandung selepas berkahwin.


Dari tangerang indonesia Supardan memberitahu dalam talian eberita Luke Chan & Co. news.


"Kalau Peminat suka Kami BERSAMA, Kami akan Langsungkan Majlis Tak Lama lagi"



























Sering dihimpit dengan gosip kononnya beliau sedang bercinta dengan Mira Filzah, pelawak Zizan Razak menegaskan mereka tidak mempunyai sebarang hubungan istimewa. Mereka juga tidaklah begitu rapat seperti yang disangkakan dan hanya sekadar teman biasa.

Untuk pengetahuan anda, gosip percintaan Zizan dan Mira mula menjadi perhatian ramai apabila mereka tampak serasi dan mesra ketika mengacarakan ABPBH 29 yang lepas.

Sebagai kawan pun kami sebenarnya bukanlah terlalu rapat apatah lagi melibatkan hati dan perasaan.

Zizan akui beliau sehingga hari ini masih lagi solo dan menyerahkan soal jodoh kepada Allah SWT.

Buat masa ini Zizan ingin fokus dalam kerjayanya dan mahu bergembira dengan peminatnya yang tidak pernah berhenti memberikan beliau sokongan dalam bidang seni.

Jika ada jodoh, Insya-Allah dan sekiranya masih belum sampai waktunya tidak mengapa kerana setiap apa yang berlaku itu pasti ada hikmah.
Sementara tiada sebarang komitmen dalam hubungan boleh saya fokuskan kepada kerjaya seni selain ada peminat yang boleh menggembirakan saya.


Mula-mula memanglah kawan biasa tetapi dimasa hadapan siapa yang tahu? Kadang-kadang benda yang kita nafikan tidak mustahil akan menjadi kenyataan.


FOTO: S3KSI DI MALAM ASK,SEKARANG BARU TAHU SIAPA SEBENARNYA RAYSHA RIZROSE NI. SEKARANG SEMUA DAH BOLEH DIAM. !!

Ada yang menganggap Raysha “keterlaluan” kerana tampil bersahaja dengan gaun berkenaan tanpa memakai baju dalam (coli) . Amboi, tajam betul mata korang ya.
Walaubagaimanapun, Raysha menerusi portal Harian Metro berkata, beliau sedikit pun tidak terkesan  dengan isu berkenaan bahkan merasa kelakar ketika membaca komen-komen yang dilemparkan kepada dirinya kerana netizen tidak mengetahui perkara yang sebenar.

Terus-terang, geli hati pula membaca komen mengenai gambar saya yang dimuat naik kakak saya, Nelydia di Instagram. Terutama komen yang cuba menasihati saya dan sebagainya.
Ramai juga yang mengatakan saya tidak memakai coli padahal saya pakai. Cuma baju itu memang begitu potongannya kerana kainnya tebal dan kalau saya pakai coli atau tak, ia tetap akan kelihatan begitu.
Baju itu pun pilihan kedua kerana gaun yang patut saya gayakan rupanya agak sempit. Maka, saya terpaksa pilih gaun terbabit di saat akhir.


Harapnya dengan penjelasan Raysha, tidak ada lagi yang salah faham. Biasalah orang muda, pasti ingin bergaya dan tampil dengan sesuatu berbeza. Tak gitu? Heh..

Jom kenali lebih dekat siapa Raysha Rizrose ini. Dari jauh lihat sudah berdegup jantung ini! -sensasi.org-

Nama Penuh: Farza Naquraisha binti Mohd Fariz
Nama Komersial: Raysha Rizrose
Tarikh Lahir: 22 Jun 1996
Umur: 19 tahun (2015)
Asal: Subang Jaya, Selangor
Bakat: Menyanyi, berlakon, mengacara

Ukuran Badan
Dada: 32
Pinggang: 26
Pinggul: 33
Tinggi: 170 cm
Berat: 48 kg


"ALHAMDULILLAH, REZEKI MAKIN BERTAMBAH BILA BUKA TUDUNG"































Namun, selepas empat bulan berlalu, hal berkenaan nampaknya tidak lagi menjadi satu isu besar apabila Uqasha akui jumlah pengikutnya di Instagram semakin bertambah. Malah, tiada lagi kata-kata negatif yang dilemparkan kepada Uqasha.
Saya gembira sekarang saya jadi diri sendiri. Saya sekarang buat apa yang saya suka. Pengikut saya di Instagram naik mendadak. Itulah, mereka kutuk-kutuk (saya), tetapi ikut.
Sekarang dah sampai dua juta [pengikut di Instagram]. Dulu 1.2 juta saja. Yang bercakap banyak itulah yang ikut saya....






Dulu saya tutup ruangan komen sekejap sebab saya tak tahan dengan mulut haters. Jadi sekarang saya tak kisahlah orang nak cakap apa.

Baik kita sekat mereka daripada kita sakit mental dan sakit hati bila baca. Sekarang sudah kurang yang membenci. Mereka boleh terima. Dah macam biasa balik dah.


DAH BOLEH BUANG LINE CELCOM, MAXIS, DIGI ANDA, LINE TERBARU BAGI SEMUA PERCUMA !. PERCUMA !! DATA DAN CALL !

Di pasaran tempatan, pengguna dihidangkan dengan pelbagai pilihan untuk melanggan pelan internet, baik pelan data yang hadir menerusi syarikat telekomunikasi, mahupun pelan internet yang disediakan oleh pihak berwajib. Dalam membuat pilihan sebegini, pelbagai faktor perlu diambil kira. Sesetengah pelan dianggap mahal namun menawarkan kualiti capaian yang baik, sesetengah pula menawarkan kelajuan yang tinggi pada harga yang berbaloi namun kawasan liputannya pula terhad.


webe merupakan pesaing baru di dalam arena ini dan mereka hanya memerlukan tiga sebab bagi membuatkan anda menamatkan kontrak talian telekomunikasi anda yang sedia ada, dan berubah menjadi pelanggan mereka.


Penggunaan Data Internet Yang Tidak Terhad

Data boleh diumpamakan seperti jiwa kepada peranti. Jika ketahanan bateri adalah ‘nyawa’ setiap peranti pintar, tanpa ‘jiwa’ iaitu data internet, maka tiadalah ertinya peranti pintar anda. Lebih baik anda membeli telefon biasa, cukup sekadar untuk berkomunikasi pada tahap asas. Lebih baik anda lupakan aplikasi-aplikasi terkini yang boleh memudahkan kehidupan seharian.

Namun anda tidak ingin ketinggalan, tetapi ruang di mana anda mampu menggunakan internet hanyalah terhad sewaktu berada di rumah atau di pejabat, kerana anda bergantung kepada capaian internet di tempat-tempat tersebut. Atau mungkin apabila anda pergi ke pusat membeli-belah atau restoran, anda sentiasa perlu mencari sambungan WiFi atau meminta kata laluan daripada pelayan restoran tersebut.

Kebergantungan ini sudah semestinya menghambat kebebasan anda, di mana faktor-faktor sebegini membuatkan anda perlu mengehadkan aktiviti dan tidak dapat mendengar lagu dari Spotify mahupun menstrim video YouTube sewaktu berada di luar rumah dan pejabat.

Satu lagi faktor yang mungkin mengganggu aktiviti anda ialah had penggunaan data. Syarikat telekomunikasi meletakkan kuota data, beserta had penggunaan. Sekiranya penggunaan anda melangkaui had tersebut, sama ada anda terus tidak dapat menggunakan data, atau kelajuan anda dihadkan, dan sekali lagi perkara sebegini mengekang penggunaan internet anda.


SAYU: BAYI COMEL DITINGGALKAN DI MASJID DALAM KEADAAN YANG MENYEDIHKAN.

KUALA LUMPUR - Seorang bayi yang baru dilahirkan ditemui di sebuah masjid di Jalan Melawati 5, Taman Melawati, hari ini. 

Bayi yang ditemui di dalam kotak kira-kira jam 7.45 malam di Masjid Al-Hidayah berserta dengan sekeping nota kecil dari ibu bayi berkenaan. 

Berdasarkan nota itu, bayi berkenaan baru dilahirkan hari ini, namun wanita berkenaan terpaksa meninggalkan bayi itu di masjid kerana tidak mampu menjaganya. 


"Bukan saya tidak mahu tetapi saya tidak mampu. Jadi saya ingin memberi rezeki saya kepada mereka yang lebih layak dan mampu. 

"InshaAllah jika punya jodoh, kita akan berjumpa," katanya.