Trend Jubah "Pelacur" melanda wanita Muslim di Malaysia.



Perempuan-perempuan macam nilah yang suka dok buat malu kaum hawa yang lain.. Jenis manusia pakai tudung hanya mengikut trend.. Miss A yang perempuan ni, tengok uolls pakai macam ni pulak yang malu..

Mungkin tuan badan yang dok pakai macam ni dah hilang rasa malu kat dalam diri kot? Ke memang dah tak ada rasa malu tu.. Bila suruh keluar rumah tak payah pakai baju, marah pulak.. Konon-konon malu, tak sedar memang diri dok keluar rumah dah serupa ‘telanjang’..

Kalau dulu trend Jilbob, baru-baru ni Miss A jumpa trend perempuan pakai jubah ketat dan melekat kat badan pulak.. Kalau tengok tu dah macam perempuan murahan dah tau.. Pelacur pun tak semurah macam uolls ni..

Dengan bangga tayang body melentik kat media sosial, tunjuk kat satu dunia.. Kesian la kat bapak uolls kalau yang masih tak kahwin, sebab perlu tanggung dosa bila ada anak perempuan bodoh tak tahu motif diri tu bertudung..

Kalau yang dah kahwin, sedih ke suami sebab bini dok belanja body kat lelaki-lelaki lain.. Dia dok kongsi body kat ramai lelaki boleh.. Bila nak ‘berkongsi’ suami dengan wanita lain, meroyan bagai nak gila..

Mohon lelaki yang ada isteri macam ini, korang bagi dia rasa kehidupan ‘bermadu’.. Biar dia tahu erti ‘berkongsi’.. Hahaha.. – MissA/UtaraNews.com





Kerana 'tergila-gilakan abang sado', lihat apa yang dilakukan wanita ini sungguh MURAHAN!!



Sungguh memalukan apabila seorang wanita sanggup melakukan apa saja demi mendapatkan apa yang digilainya seperti wanita ini.

Satu klip video yang dimuat naik oleh seorang pengguna laman sosial menunjukkan, seorang wanita warga cina sanggup 'menyerahkan dirinya' untuk dinikmati oleh seorang lelaki yang berbadan sado di dalam sebuah pusat karaoke.

Kejadian itu dipercayai berlaku di selatan China baru-baru ini. Memang tidak dinafikan kebanyakkan wanita zaman sekarang ini tergila-gilakan lelaki yang berbadan sado.

Entah apa yang menarik tentang lelaki yang memiliki badan sado sehinggakan sanggup memalukan diri sendiri dengan melakukan apa saja demi dapat 'merasai' badan sado lelaki itu.

Mungkin saja lelaki itu adalah merupakan seorang 'bapa ayam' yang menjual wanita-wanita muda untuk menjadi pelacur ataupun GRO di pusat-pusat hiburan disana.

Dengan memilik badan sado itu, lelaki itu telah berjaya menarik perhatian wanita tersebut supaya mencari telefon bimbit yang diletakkan didalam seluar lelaki itu.

Dengan 'bangangnya' wanita itu pun dengan malu-malu mencari telefon bimbit itu di dalam seluar abang sado tersebut.

Nampak sangat yang wanita tu memang sudah tak tahan bila melihat lelaki berbadan sado tu hinggakan sanggup melakukan perkara-perkara 'menjijikan' itu di dalam bilik karaoke tu.











GEMPAR! Gadis 22 Tahun Dir0g0l Tanpa Henti Oleh Lelaki Bangla Hingga...Ya Allah! Kejam Giler





Wanita berusia 22 tahun berasal dari Tanjung Karang memerlukan tempat tinggal setelah mendapat kerja
sebagai cashier di sebuah company mencuci kereta pada Januari lalu.

Pada awalnya, mangsa tinggal bersama dengan majikannya, akan tetapi 2 bulan kemudian dia diminta berpindah
ke asrama company (rumah kedai) yang terletak di Taman OUG.

Apabila sampai di asrama tersebut, mangsa mendapati dia terpaksa berkongsi bilik dengan 2 orang lelaki
bangla. Bertambah buruk pula, penghuni asrama terbabit semuanya lelaki bangla.

Mangsa cuba meminta sebuah bilik untuk dirinya tetapi ditolak. Seminggu kemudian, mangsa dirogol oleh salah
seorang rakan sebiliknya.

Tanpa sifat belas kasihan,wanita itu dirogol berkali-kali sehingga keadaannya lemah.Setelah itu,bangla tersebut
membenarkan wanita tersebut berehat.

Selang beberapa jam,wanita tersebut dipaksa lagi untuk memuaskan nafsu serakah bangla itu.Walaupun tanpa
rela,wanita tersebut terpaksa melayan nafsu binatang bangla itu tanpa henti.





Dia Hanya Seorang Gadis Bertubuh Yang Ingin Menumpang Kasih Seorang Bapa Tirinya Selepas Kematian Ayahnya.... Tak Sangka Itulah Bermulanya Detik Hitam Hidupnya Sehingga Mengambil Keputusan Membunuh Diri....

MENYEDIHKAN..... VIdeo Penuh Gadis Tak Tahan Jadi Mangsa R0-G0L Ayah Tiri, Gantung Diri Secara Live MENGGEMPARKAN Dunia !!!














BIKIN PANAS: Ini Respon Balas Fasha Sandha Apabila Dikecam Baju Ketat Nampak Pusat, Perut Berlemak

BIKIN PANAS: Ini Respon Balas Fasha Sandha Apabila Dikecam Baju Ketat Nampak Pusat, Perut Berlemak






Mereka Letak Kamera Dekat Sarang Burung ..Nak Tengok Apa Yang Berlaku...Alih-Alih Bila Tengok Kamera Merakamkan Benda Ni Akhirnya...Terperanjat Semua Orang....Pecah Tembelang Kau...Saat 0.25 Jelas Gilaaa!!!

MEREKA LETAK KAMERA DEKAT SARANG BURUNG ..NAK TENGOK APA YANG BERLAKU...ALIH-ALIH BILA TENGOK KAMERA MERAKAMKAN BENDA NI AKHIRNYA...TERPERANJAT SEMUA ORANG....PECAH TEMBELANG KAU...Saat 0.25 JELAS GILAAA!!!

MEREKA LETAK KAMERA DEKAT SARANG BURUNG ..NAK TENGOK APA YANG BERLAKU...ALIH-ALIH BILA TENGOK KAMERA MERAKAMKAN BENDA NI AKHIRNYA...TERPERANJAT SEMUA ORANG....PECAH TEMBELANG KAU...








SPRM sahkan skandal Jabatan Air Negeri Sabah tiada unsur rasuah

TENTU anda masih ingat penangkapan menggemparkan negara yang dibuat oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia, SPRM berhubung Skandal Jabatan Air Sabah melibatkan rampasan wang tunai berpuluh juta ringgit yang sebahagiannya disimpan dalam kabinet.


Dalam sepucuk surat yang tersebar di media sosial, SPRM dikatakan telah mengesahkan bahawa tiada unsur rasuah dalam kes tersebut dan di luar bidang kuasa SPRM, oleh itu tiada tindakan lanjut akan diambil (NFA — No Further Action).


Surat yang diterima daripada SPRM itu difahamkan menjawab isu Skandal Jabatan Air Negeri Sabah yang dibangkitkan oleh Ketua Pemuda Pakatan Harapan Negeri Sabah, saudara Mohd Khairuddin bin Daud mengenai status siasatan isu berkenaan.

Bagaimanapun, menurut Halaman Facebook Pemuda Amanah Sabah, ketiga-tiga individu yang ditangkap berhubung skandal Jabatan Air Sabah itu hanya didakwa atas kesalahan pengubahan wang haram bukan didakwa atas kesalahan rasuah dan korupsi.

Hasil semakan aku di media-media tempatan juga mendapati, mereka didakwa di mahkamah atas tuduhan pengubahan wang haram.

Persoalannya, dari manakah individu-individu yang ditangkap sebelum ini boleh memiliki berkepuk-kepuk duit, disimpan dalam kabinet, sampaikan ambil masa berhari-hari anggota pihak berkuasa nak kira jumlah wang yang dirampas kalau bukan dari duit rasuah dan salahguna kuasa?

Mana dapat duit beratus juta? Dapat derma juga ke?



Read more: http://www.milosuam.net/2017/01/sprm-sahkan-skandal-jabatan-air-negeri.html#ixzz4Vh99qyBa